Pracovník zákaznické péče
Jsme Čistý triko, česká firma s více než desetiletou tradicí v prodeji a potisku kvalitního textilu. Začínali jsme jako malý obchůdek, dnes máme moderní tiskárnu a e-shop, který obléká tisíce zákazníků po celé republice. Naše práce stojí na jednoduchých hodnotách – férovost, kvalita a spolehlivost. Hledáme proto posilu do týmu, která nám pomůže pečovat o naše zákazníky s úsměvem a trpělivostí.
Místo práce: Bořivojova 37, Praha 3
Co vás čeká/ informace o pracovním místě
-
vyřizování e-mailů a telefonátů se zákazníky (dotazy ke zboží a objednávkám),
-
správa objednávek a řešení reklamací či výměn,
-
obchodní komunikace v případě potřeby,
-
příležitostně pomocné práce v tiskárně (příprava, tisk, balení).
-
Pracovní doba: 8 hodin denně, standardně 7:00–15:30 nebo 8:00–16:30. Víkendy a svátky volné.
-
Home office: po dohodě.
-
Forma spolupráce: na ŽL první rok, poté možnost HPP.
Koho hledáme
-
komunikativního a trpělivého člověka, který má rád práci s lidmi,
-
spolehlivého a pečlivého týmového hráče,
-
s dobrou znalostí práce na PC (e-mail, e-shopový systém),
-
zkušenost v zákaznickém servisu nebo administrativě podmínkou,
-
pokud se orientujete v reklamačním procesu nebo máte cit pro organizaci, bude to velká výhoda.
Co nabízíme
-
stabilní práci v přátelském kolektivu,
-
4 týdny dovolené,
-
férovou odměnu + podíl z prodeje,
-
zaměstnaneckou slevu na firemní produkty,
-
možnost dalšího vzdělávání a školení,
-
mobilní telefon,
-
nápoje na pracovišti,
-
čisté a moderní pracovní prostředí, kde se budete cítit dobře.
Pracovní doba
- 8 hodin denně
- 7 - 15:30, příp. 8 - 16:30 nebo dle dohody / potřeby (zkrácené pátky)
- víkendy a svátky volno
Benefity
- % z prodeje
- sleva na firemní produkty
- vzdělávací kurzy a školení
- mobilní telefon
- nápoje na pracovišti
Jak se přihlásit
Zaujala vás tato nabídka? Pošlete nám svůj životopis na info@cistytriko.cz nebo nám rovnou zavolejte na 737 181 748.
Těšíme se na vás!
Tým Čistý triko
