Na co se nejčastěji ptáte


Je to skladem?MÁTE NABÍZENÉ PRODUKTY SKLADEM?  

Zboží, které je označeno příznakem "SKLADEM" je skutečně skladem na prodejně v Praze 3 :) Zboží označené jako "OBJEDNÁNO" je buď na cestě od výrobce nebo je obratem u výrobce dostupné.

LZE PŘI PŘEVZETÍ ZBOŽÍ PLATIT PLATEBNÍ KARTOU?

Ne, na prodejně nemáme platební terminál, přijímáme pouze hotovostní platby a platby QR.

CHCI SE PŘIJÍT PODÍVAT A ZBOŽÍ SI NA MÍSTĚ VYZKOUŠET. MUSÍM DĚLAT OBJEDNÁVKU PŘES INTERNET?

Nemusíte. Nemůžeme sice zaručit, že máme všechno zboží v každý okamžik ve všech velikostech a barvách, prodejna je živý organismus, kam chodí zákazníci nakupovat, takže se může stát, že zrovna váš předem zvolený kousek mít nebudeme. Zároveň však máme vždy dostatek alternativ, takže se pro každého vždycky najde to, co mu udělá radost a vyhoví potřebám. 

CENY, KTERÉ JSOU UVEDENÉ NA WEBOVÝCH STRÁNKÁCH, PLATÍ I na PRODEJNĚ?

Ano, v naší prodejně v Praze (Lucemburská 5, Praha 3) jsou veškeré ceny včetně slevových akcí totožné jako na webu cistytriko.cz.

kdy-budeme-expedovatZA JAK DLOUHO MŮŽU OČEKÁVAT ZBOŽÍ
, KTERÉ JSEM SI OBJEDNAL/A PŘES INTERNET?

Zboží bude expedováno do 2-3 pracovních dnů od potvrzení přijetí vaší objednávky. Konkrétní podmínky najdete v obchodních podmínkách.  


OBDRŽEL/A JSEM ZÁSILKU BEZ FAKTURY

Fakturu posíláme automaticky, po připsání peněz na účet. Pokud jste platili na dobírku, vyčkejte 2-3 dny, faktura dorazí, jakmile budou peníze od České pošty / DPD / Zásilkovny, atp. připsány na náš účet. Pakliže je tomu déle než týden, někde se stala chyba a v tom případě nás kontaktuje


ODESLAL/A JSEM OBJEDNÁVKU A CHCI SI ZBOŽÍ VYZVEDNOUT NA PRODEJNĚ. MŮŽU SE ZASTAVIT KDYKOLIV?

Nejprve vyčkejte na výzvu k odběru, která přijde do 24 hodin, zpravidla dříve. Budeme se na Vás těšit v otevíracích hodinách :) Pokud spěcháte nebo se nemůžete dočkat, zavolejte nám a my potvrdíme dostupnost.  

doprava

JAKÁ JE CENA DOPRAVY A LZE SI URČIT ČAS DORUČENÍ?

Vaši objednávku Vám odešleme, jak se vám to hodí nejlépe. Každý máme svého oblíbeného kurýra, tak proč to měnit!

U objednávek nad 1.500,- Kč od nás máte navíc dopravu zcela zdarma. 

Zboží zasíláme:

  • Českou poštou doporučeně
  • Českou poštou službou Balík do ruky
  • DPD
  • Po Praze kurýrní společností Kurýr Praha
  • Zásilkovnou
  • Osobní odběr na prodejně (Lucemburská 5, Praha 3)

DORUČENÍ ZÁSILKOVOU SLUŽBOU GLS

  • cena dopravy 89,- na adresu 

DORUČENÍ PO PRAZE KURÝRNÍ SLUŽBOU KURÝR PRAHA

  • čas doručení dle přání zákazníka
  • telefonické avízo předem
  • cena dopravy 190,- Kč (+ příp. dobírka 50,- Kč)

vymena-reklamaceOBJEDNAL/A JSEM SI ZBOŽÍ, ALE NESEDÍ MI. JAK POSTUPOVAT?

V takovém případě máte hned několik možností! 


KOLIK MÁM ČASU NA VRÁCENÍ ZBOŽÍ BEZ UDÁNÍ DŮVODU? 

Zákon ukládá 14ti denní lhůtu pro vrácení zboží od převzetí zboží. S námi máte ještě o týden déle, abyste na vyzkoušení měli dostatek času. Pokud se tedy rozhodnete pro vrácení zboží do 3 týdnů (21 dní od převzetí zboží), seznamte se s možnostmi, které na vrácení máte. 


VRACÍM-LI ZBOŽÍ, ZA JAK DLOUHO MI VRÁTÍTE PENÍZE

Peníze vám zašleme převodem (pokud se nedomluvíme jinak) nejpozději do 14dní od odeslání zboží. Reklamace se snažíme vyřizovat obratem, zpravidla nám to netrvá déle než 3-5 dní. 


LZE VRÁTIT ZBOŽÍ KOUPENÉ NA PRODEJNĚ? 

Můžete. Stejně jako při zaslání na vaši adresu se na vrácení zboží zakoupené na prodejně vztahuje 3 týdenní lhůta.


firmy2

JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ VRÁCENÍ PŘI NÁKUPU NA IČ?

V takovém případě se na vrácení zboží zákon bohužel nevztahuje.