Na co se nejčastěji ptáte

 

MÁTE NABÍZENÉ PRODUKTY SKLADEM?

Zboží, které je označeno příznakem "SKLADEM" je skutečně skladem na prodejně v Praze 3 :) Zboží označené jako "OBJEDNÁNO" je buď na cestě od výrobce nebo je obratem u výrobce dostupné.


CHCI SE PŘIJÍT PODÍVAT A ZBOŽÍ SI NA MÍSTĚ vyzkoušet. MUSÍM DĚLAT OBJEDNÁVKU PŘES INTERNET?

Nemusíte. Nemůžeme sice zaručit, že máme všechno zboží v každý okamžik ve všech velikostech a barvách, prodejna je živý organismus, kam chodí zákazníci nakupovat, takže se může stát, že zrovna váš předem zvolený kousek mít nebudeme. Zároveň však máme vždy dostatek alternativ, takže se pro každého vždycky najde to, co mu udělá radost a vyhoví potřebám. 


ZA JAK DLOUHO MŮŽU OČEKÁVAT ZBOŽÍ, KTERÉ JSEM SI OBJEDNAL/A PŘES INTERNET?

Zboží bude expedováno do 2-3 pracovních dnů od potvrzení přijetí vaší objednávky. Konkrétní podmínky najdete v obchodních podmínkách.  


přišla mi zásilka, ale nebyla v ní faktura. co teď?

Fakturu posíláme automaticky, po připsání peněz na účet. Pokud jste platili na dobírku, vyčkejte 2-3 dny, faktura dorazí, jakmile přijdou peníze od České pošty / DPD / Zásilkovny, atp. Pakliže je tomu déle než týden, někde se stala chyba a v tom případě nás kontaktuje


CENY, KTERÉ JSOU UVEDENÉ NA WEBOVÝCH STRÁNKÁCH, PLATÍ I na PRODEJNĚ?

Ano, v naší prodejně v Praze (Lucemburská 5, Praha 3) jsou veškeré ceny včetně slevových akcí totožné jako na webu cistytriko.cz.


ODESLAL/A JSEM OBJEDNÁVKU A CHCI SI ZBOŽÍ VYZVEDNOUT NA PRODEJNĚ. MŮŽU SE ZASTAVIT KDYKOLIV?

Nejprve vyčkejte na výzvu k odběru, která přijde do 24 hodin, zpravidla dříve. Budeme se na Vás těšit v otevíracích hodinách :) Pokud spěcháte nebo se nemůžete dočkat, zavolejte nám a my potvrdíme dostupnost.  


MŮŽU U VÁS PŘI PŘEVZETÍ ZBOŽÍ PLATIT PLATEBNÍ KARTOU?

Ano, na prodejně máme platební terminál. 


JAKÁ JE CENA DOPRAVY A LZE SI URČIT ČAS DORUČENÍ?

Vaši objednávku Vám odešleme, jak se vám to hodí nejlépe. Každý máme svého oblíbeného kurýra, tak proč to měnit!

U objednávek nad 1.500,- Kč od nás máte navíc dopravu zcela zdarma. 

Zboží zasíláme:

  • Českou poštou doporučeně
  • Českou poštou službou Balík do ruky
  • DPD
  • Po Praze kurýrní společností Kurýr Praha
  • Zásilkovnou
  • Osobní odběr na prodejně (Lucemburská 5, Praha 3)

DORUČENÍ ZÁSILKOVOU SLUŽBOU DPD

  • čas doručení 08:00 - 18:00
  • zákazník obdrží e-mailem číslo zásilky
  • telefonické avízo předem, možnost určení doby i místa doručení
  • cena dopravy 130,- Kč

DORUČENÍ PO PRAZE KURÝRNÍ SLUŽBOU KURÝR PRAHA

  • čas doručení dle přání zákazníka
  • telefonické avízo předem
  • cena dopravy 160,- Kč (+ příp. dobírka 45,- Kč)

OBJEDNAL/A JSEM SI ZBOŽÍ, ALE NESEDÍ MI. JAK POSTUPOVAT?

V takovém případě máte hned několik možností! 


KOLIK MÁM ČASU NA VRÁCENÍ ZBOŽÍ BEZ UDÁNÍ DŮVODU? 

Zákon ukládá 14ti denní lhůtu pro vrácení zboží od převzetí zboží. S námi máte ještě o týden déle, abyste na vyzkoušení měli dostatek času. Pokud se tedy rozhodnete pro vrácení zboží 3 týdnů (21 dní od převzetí zboží), seznamte se s možnostmi, které na vrácení máte. 


VRACÍM-LI ZBOŽÍ, ZA JAK DLOUHO MI VRÁTÍTE PENÍZE

Peníze vám zašleme převodem (pokud se nedomluvíme jinak) nejpozději do 14dní od odeslání zboží. Reklamace se snažíme vyřizovat obratem, zpravidla nám to netrvá déle než 3-5 dní. 


Koupil jsem zboží přímo na prodejně. Mohu ho vrátit?

Můžete. Stejně jako při zaslání na vaši adresu se na vrácení zboží zakoupené na prodejně vztahuje 3 týdenní lhůta.


Koupili jsme zboží na firmu (na IČ). Můžeme ho vrátit?

V takovém případě se na vrácení zboží zákon bohužel nevztahuje. 

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.