Na co se nejčastěji ptáte


Je to skladem?MÁTE NABÍZENÉ PRODUKTY SKLADEM?  

Zboží, které je označeno příznakem "SKLADEM" je skutečně skladem v našem skladu na Praze 3 u Jiřího z Poděbrad. Zboží označené jako "Odesíláme do XX pracovních dnů" je buď na cestě od výrobce nebo je obratem u výrobce dostupné a do uvedného počtu pracovních dní jsme schopni je expedovat.

LZE PŘI PŘEVZETÍ ZBOŽÍ PLATIT PLATEBNÍ KARTOU?

Ne, na výdejně nemáme platební terminál, přijímáme pouze hotovostní platby a platby QR.

CHCI SE PŘIJÍT PODÍVAT A ZBOŽÍ SI NA MÍSTĚ VYZKOUŠET. MUSÍM DĚLAT OBJEDNÁVKU PŘES INTERNET?

V roce 2024 jsme uzavřeli kamennou prodejnu na adrese Velehradská, Praha 3 a v současné době tak bohužel nemáme možnost předvést zboží bez předchozí objednávky. Skladem máme pouze položky, které jsou na e-shopu označeny příznakem "Výprodej" a jedná se vždy pouze o konkrétní varianty produktu. Pokud si tedy přejete zboží před nákupem prohlédnout, je vždy potřeba vytvořit objednávku a osobně přijít až po přijetí zprávy / e-mailu, že je zboží připraveno.



kdy-budeme-expedovatZA JAK DLOUHO MŮŽU OČEKÁVAT ZBOŽÍ
, KTERÉ JSEM SI OBJEDNAL/A PŘES INTERNET?

Zboží bude zpravidla expedováno do 2-3 pracovních dnů od potvrzení přijetí vaší objednávky. Konkrétní podmínky najdete v obchodních podmínkách.  Některé značky produktů, např. Urban Classics, Brandit, Payperwear, mají delší dodací lhůty a tak garantujeme odeslání ve lhůtě 7-10 pracovních dní. 


OBDRŽEL/A JSEM ZÁSILKU BEZ FAKTURY

Fakturu posíláme automaticky, po připsání peněz na účet. Pokud jste platili na dobírku, vyčkejte 2-3 dny, faktura dorazí, jakmile budou peníze od České pošty / GLS / Zásilkovny připsány na náš účet. Pakliže je tomu déle než týden, někde se stala chyba a v tom případě nás kontaktuje


ODESLAL/A JSEM OBJEDNÁVKU A CHCI SI ZBOŽÍ VYZVEDNOUT NA PRODEJNĚ. MŮŽU SE ZASTAVIT KDYKOLIV?

Nejprve vyčkejte na výzvu k odběru, která přijde do 24 hodin, zpravidla dříve. Budeme se na Vás těšit v otevíracích hodinách :) Pokud spěcháte nebo se nemůžete dočkat, zavolejte nám a my potvrdíme dostupnost.  

doprava

JAKÁ JE CENA DOPRAVY A LZE SI URČIT ČAS DORUČENÍ?

Vaši objednávku Vám odešleme, jak se vám to hodí nejlépe. Každý máme svého oblíbeného kurýra, tak proč to měnit!

U objednávek nad 1.500,- Kč od nás máte navíc dopravu zcela zdarma. 

Zboží zasíláme:

  • Balíkovnou plus (na adresu)
  • Balíkovnou na výdejní místo
  • GLS na výdejní místo
  • GLS na adresu
  • Zásilkovnou na adresu
  • Zásilkovnou na výdejní místo
  • Po Praze kurýrní společností EPS
  • Osobní odběr v tiskárně a kreativní dílně (nejedná se o prodejnu) na adrese Bořivojova 37

DORUČENÍ ZÁSILKOVOU SLUŽBOU GLS

  • cena dopravy 89,- na výdejní místo
  • cena doprvy 99,- na adresu
  • dodání zpravidla do druhého dne od odeslání 

DORUČENÍ PO PRAZE KURÝRNÍ SLUŽBOU KURÝR PRAHA

  • čas doručení dle přání zákazníka
  • telefonické avízo předem
  • cena dopravy 300,- Kč (+ příp. dobírka 50,- Kč)


DORUČENÍ SLUŽBOU BALÍKOVNA

  • cena dopravy 69,- na výdejní místo
  • cena doprvy 89,- na adresu
  • dodání zpravidla do dvou dní od odeslání 


DORUČENÍ SLUŽBOU ZÁSILKOVNA

  • cena dopravy 99,- na výdejní místo
  • cena doprvy 99,- na adresu
  • dodání zpravidla do dvou dní od odeslání 


vymena-reklamaceOBJEDNAL/A JSEM SI ZBOŽÍ, ALE NESEDÍ MI. JAK POSTUPOVAT?

V takovém případě máte hned několik možností! 


KOLIK MÁM ČASU NA VRÁCENÍ ZBOŽÍ BEZ UDÁNÍ DŮVODU? 

Zákon ukládá 14ti denní lhůtu pro vrácení zboží od převzetí zboží. S námi máte ještě o týden déle, abyste na vyzkoušení měli dostatek času. Pokud se tedy rozhodnete pro vrácení zboží do 3 týdnů (21 dní od převzetí zboží), seznamte se s možnostmi, které na vrácení máte. 


VRACÍM-LI ZBOŽÍ, ZA JAK DLOUHO MI VRÁTÍTE PENÍZE

Peníze vám zašleme převodem (pokud se nedomluvíme jinak) nejpozději do 3 dnů od převzetí zboží. Reklamace se snažíme vyřizovat obratem, zpravidla nám to netrvá déle než 3-5 dní. 


LZE VRÁTIT ZBOŽÍ VYZVEDNUTÉ NA NAŠEM VÝDEJNÍM MÍSTĚ V BOŘIVOJOVĚ 37? 

Můžete. Stejně jako při zaslání na vaši adresu se na vrácení zboží zakoupené na prodejně vztahuje 3 týdenní lhůta.


firmy2

JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ VRÁCENÍ PŘI NÁKUPU NA IČ?

V takovém případě se na vrácení zboží zákon bohužel nevztahuje.